Praktijknieuws
Dit kost u ongeveer vijf minuten van uw tijd en is anoniem.
Als huisartsen zijn wij er in de eerste plaats voor u. Uw mening over ons als huisarts en over de praktijk is daarom heel belangrijk.
Door de vragenlijsten in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de ...
Lees verder over 'Wilt u meewerken aan onze patiënten enquête?'Naar verwachting zullen wij uiterlijk eind maart over AstraZeneca vaccins beschikken. Deze eerste levering is bestemd om de onderstaande doelgroepen te vaccineren. Behoort u tot deze doelgroep? Neemt u dan contact op met de praktijk.
Personen tussen de 18-65 jaar met:
* Ernstig overgewicht (BMI > 40)
* Thuiswonende personen met ...
Lees verder over 'Vaccinatie oproep'Lees verder over 'Groepstrainingen ‘Stoppen met Roken’'Per 31 augustus kunt u in het Gelre Ziekenhuis alleen op afspraak terecht voor bloedafname. U kunt hiervoor al vanaf 17 augustus online uw afspraak plannen.
Neem altijd uw identiteitsbewijs mee en — als u die heeft — ook uw afsprakenkaart.
Lees verder over 'Bloedafname op afspraak'Bent u bij de huisarts geweest? Uw huisarts zet uw medische gegevens in zijn computer in uw medische dossier.
Bijvoorbeeld:
het advies van de huisarts
de uitslagen van onderzoek
de lijst met uw medicijnen
U kunt uw medische gegevens daarna online lezen op uw eigen telefoon of computer. Dat kan nadat ...
Lees verder over 'Uw medische gevens thuis bekijken. Hoe doet u dat?'U kunt uw mailadres aan ons doorgeven via praktijk@jolinkvanderlugthuisartsen.nl of u kunt zich aanmelden bij het PatiëntenPortaal op onze website www.jolinkvanderlugthuisartsen.nl of via de HRA-app.
Lees verder over 'Wilt u in de toekomst een herinnering van uw afspraak via uw email ontvangen'Vanaf nu kunt u ook gebruik maken van de services van het patientenportaal via uw mobiele telefoon! Hiervoor kunt u de “huisartsen regio Apeldoorn | uw zorg online” app downloaden via Google Play en de App Store.
Op deze manier kunt u eenvoudig via uw mobiele telefoon een afspraak ...
Lees verder over 'Nieuw: App voor herhaalrecepten aanvragen, afspraak maken en e-consulten'Voortaan zult u, als u door een medewerker van de praktijk gebeld bent, niet meer een nummer vermelding krijgen. Er zal staan dat er een anonieme beller heeft gebeld.
Lees verder over 'Geen nummermelding meer indien telefonisch contact vanuit praktijk'Indien u bloed bent gaan prikken in het laboratorium dan wordt u verzocht altijd ZELF 3 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de uitslagen.
Indien u een rontgenfoto of echo heeft laten maken dan wordt u verzocht altijd ZELF 5 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de ...
Lees verder over 'Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!'Wat te doen als u klachten of vragen heeft over het coronavirus? Lees hier de laatste adviezen van Thuisarts.nl over het coronavirus.
Lees meer:
https://www.thuisarts.nl/nieuw-coronavirus
Lees verder over 'Coronavirus: actuele adviezen van Thuisarts.nl'Vanaf nu kunt u ook gebruik maken van de services van het patientenportaal via uw mobiele telefoon! Hiervoor kunt u de “huisartsen regio Apeldoorn | uw zorg online” app downloaden via Google Play en de App Store.
Op deze manier kunt u eenvoudig via uw mobiele telefoon een afspraak ...
Lees verder over 'Nieuw: App voor herhaalrecepten aanvragen, afspraak maken en e-consulten'Voortaan zult u, als u door een medewerker van de praktijk gebeld bent, niet meer een nummer vermelding krijgen. Er zal staan dat er een anonieme beller heeft gebeld.
Lees verder over 'Geen nummermelding meer indien telefonisch contact vanuit praktijk'Indien u bloed bent gaan prikken in het laboratorium dan wordt u verzocht altijd ZELF 3 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de uitslagen.
Indien u een rontgenfoto of echo heeft laten maken dan wordt u verzocht altijd ZELF 5 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de ...
Lees verder over 'Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!'Wanneer u het probleem ervaart meerdere sessiecodes te ontvangen wanneer u inlogt op het patiëntenportaal, waarbij geen enkele sessiecode werkt, kunt u het volgende proberen;
– Sluit u voor de zekerheid uw e-mailprogramma en internet browser af en logt u uit wanneer u reeds bent ingelogd op het patiëntenportaal.
– Gaat ...
Lees verder over 'Oplossen probleem met sessiecodes bij inloggen patiëntenportaal'