Praktijknieuws – Jolink en van der Lugt, huisartsen – Apeldoorn
Header afbeelding
Jolink en van der Lugt, huisartsen
Vosselmanstraat 4-B 7311 CL
Apeldoorn

Praktijknieuws

Wilt u meewerken aan onze patiënten enquête?

Publicatiedatum: 25-02-2021

Dit kost u ongeveer vijf minuten van uw tijd en is anoniem. Als huisartsen zijn wij er in de eerste plaats voor u. Uw mening over ons als huisarts en over de praktijk is daarom heel belangrijk.
Door de vragenlijsten in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de ...

Lees verder over 'Wilt u meewerken aan onze patiënten enquête?'

Uw medische gevens thuis bekijken. Hoe doet u dat?

Publicatiedatum: 29-09-2020

Bent u bij de huisarts geweest? Uw huisarts zet uw medische gegevens in zijn computer in uw medische dossier.
Bijvoorbeeld: het advies van de huisarts de uitslagen van onderzoek de lijst met uw medicijnen U kunt uw medische gegevens daarna online lezen op uw eigen telefoon of computer. Dat kan nadat ...

Lees verder over 'Uw medische gevens thuis bekijken. Hoe doet u dat?'

Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!

Publicatiedatum: 29-09-2020

Indien u bloed bent gaan prikken in het laboratorium dan wordt u verzocht altijd ZELF 3 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de uitslagen. Indien u een rontgenfoto of echo heeft laten maken dan wordt u verzocht altijd ZELF 5 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de ...

Lees verder over 'Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!'

Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!

Publicatiedatum: 12-08-2020

Indien u bloed bent gaan prikken in het laboratorium dan wordt u verzocht altijd ZELF 3 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de uitslagen. Indien u een rontgenfoto of echo heeft laten maken dan wordt u verzocht altijd ZELF 5 werkdagen later te bellen naar de huisartsenpraktijk voor de ...

Lees verder over 'Uitslagen aanvullend onderzoek: verzoek ZELF te bellen naar de praktijk voor de uitslagen!'

Oplossen probleem met sessiecodes bij inloggen patiëntenportaal

Publicatiedatum: 12-08-2020

Wanneer u het probleem ervaart meerdere sessiecodes te ontvangen wanneer u inlogt op het patiëntenportaal, waarbij geen enkele sessiecode werkt, kunt u het volgende proberen; –         Sluit u voor de zekerheid uw e-mailprogramma en internet browser af en logt u uit wanneer u reeds bent ingelogd op het patiëntenportaal. –         Gaat ...

Lees verder over 'Oplossen probleem met sessiecodes bij inloggen patiëntenportaal'